Novice

SIO Natečaj za dobro prakso pouka o trajnostnem razvoju

Kategorija: Novice
Ustvarjeno 05. 05. 2017

V šoli se veliko uči o(b) svetovnih, globalnih ali planetarnih pojavih, problemih in izzivih. Če ste uspeli napraviti kaj zanimivega, vas Humanitas vabi k sodelovanju na natečaju za dobro prakso globalnega učenja, s posebnim poudarkom na trajnostnem razvoju. Lahko gre za pouk, projekt ali katero koli šolsko dejavnost; lahko je tudi spletna.

Natečaj poteka v okviru projekta SAME WORLD v več evropskih državah in je namenjen prepoznavanju in izpostavljanju dobre prakse globalnega učenja, ki se osredotočajo na teme s področja okolja in trajnostnega razvoja v okviru rednega izobraževalnega sistema v Evropi.

 

Najboljše primere dobre prakse, ki se nanašajo na tri glavne teme (PODNEBNE SPREMEMBE – OKOLJSKA PRAVIČNOST – OKOLJSKE MIGRACIJE), in so bile izvedene v Sloveniji, bodo predstavili na letošnji nacionalni konferenci o globalnem učenju v Ljubljani, najboljše tri pa nagradili s Humanitasovo delavnico En svet. Zmagovalna skupina, ki jo bo izbrala mednarodna komisija, bo prejela nagrado v obliki imenitnega izleta oktobra 2017 na Portugalsko !

 

Več informacij o vsebini natečaja, pogojih za udeležbo in nagradah si preberite v VABILU ter v PRILOGI z navodili in odgovori na najpogostejša vprašanja!

 

Čas za prijavo je do 18. maja 2017.

 

Vir: SIO, 4. 5. 2017

 

ŠR: Tematske delavnice za ravnatelje v maju 2017

Kategorija: Novice
Ustvarjeno 26. 04. 2017

Na spletišču Šole za ravnatelje so objavljene Tematske delavnice za ravnatelje v maju 2017 (Šolski sistem v sodobni informacijski družbi – informacijsko-aplikativna tehnologija na področju VIZ dela in Varnost v splet). 

Prijave so možne preko spletne strani MIZŠ ali program KATIS.

 

 

UNESCO: Vlade ne dohajajo rastočega povpraševanja po visokoš. izobražev.

Kategorija: Novice
Ustvarjeno 24. 04. 2017

Najnovejši UNESCOV dokument, Six ways to ensure higher education leaves no one behind (Šest načinov za zagotavljanje, da visokošolsko izobraževanje ne izpusti nikogar) določa vrsto ukrepov, s katerimi bi bilo visokošolsko izobraževanje pravičnejše in cenovno ugodnejše tudi za prikrajšane… 

UNESCO, ki je edina organizacija ZN, pristojna za visoko šolstvo, vladam svetuje uporabiti kombinacijo politik kot so: nizke šolnine, štipendije na podlagi potreb in odplačila študentskih posojil, prilagojena posameznikovem dohodkom… V prispevku so podani tudi primeri, s katerimi želijo vlade doseči večjo pravičnost in pomagati tudi prikrajšanim.

Dokument si lahko ogledate v celoti tukaj

Vir: UNESCO, 20. 4. 2017  

 

ŠR: Okrogla miza: Nova hladna vojna

Kategorija: Novice
Ustvarjeno 25. 04. 2017

Ali smo priča povratku blokovske delitve med velesilami? Ali bodo narodi zopet zaslepljeni s svojimi neverjetnimi tehnološkimi in vojaškimi sposobnostmi ter pustili vojni svojo pot? Razpravo bo vodil Urban Špital, podiplomski študent mednarodnih odnosov na Fakulteti za družbene vede. Okrogla miza bo potekala danes, 25. aprila, v predavalnici FDV-20 s pričetkom ob 14. uri. Razprava bo potekala v angleščini.

Vir: Šolski razgledi, 25. 4. 2017

 

Publikacija OECD: Področja izobraževanja, spola in trga dela

Kategorija: Novice
Ustvarjeno 14. 12. 2016


OECD v publikaciji Fields of education, gender and the labour market ugotavlja, da vse več odraslih pridobi terciarno izobrazbo, vendar pa nimajo vse stopnje enake vrednosti na trgu dela. Na splošno se podiplomske stopnje kot sta magisterij in doktorat povezuje z višjo stopnjo zaposlenosti in višjimi plačami kot za univerzitetno izobrazbo. Učinki na trgu dela se razlikujejo tudi glede na področje izobraževanja - razvidne so razlike med spoloma, kar kaže na spolno tipizacijo poklicev in spolne stereotipe. Področje izobraževanja je tesno povezano s poklicno izbire, Zato lahko boljše razumevanje razlik med spoloma na tem področju pomaga opredeliti nekatere mehanizme, ki skrivajo razlike med spoloma na trgu dela in zunaj.

 

stran 1 od 2