Filozofska fakulteta, na kateri je pred sto leti potekalo prvo predavanje v slovenskem jeziku na novoustanovljeni Univerzi v Ljubljani, sto let pozneje predstavlja ciklus javnih predavanj Govori FF. V seriji dvanajstih javnih, prosto dostopnih predavanj bodo profesorji in profesorice FF predstavili razmislek o temah, ki se dotikajo aktualnosti slovenske družbe in njene umeščenosti v nacionalni in transnacionalni kontekst.

16. aprila ob 18h bo v predavalnici 34 FF v Ljubljani govorila dr. Ljubica Marjanovič Umek pod naslovom Otroštvo, odraščanje in izobraževalni proces.

V predavanjih nas bo zanimalo, kakšno vlogo ima (naj bi jo imela) razvojna psihologija v konceptualizaciji vzgoje in izobraževanja. Ob razlagi specifičnosti v razvoju in učenju malčkov, otrok, mladostnikov bomo analizirali, kako vrtec in šola razumeta individualne razlike v razvoju enako ali podobno starih otrok, ki so pogojene tako z individualnimi kot okoljskimi dejavniki (socialnimi, kulturnimi, ekonomskimi) in torej niso razložljive zgolj s kronološko starostjo otrok. Na osnovi različnih pojmovanj otroštva (kot obdobja sreče, veselja, igre, dela, učenja …) bomo razmišljali o za otroke »prijazni šoli« kot o šoli, ki spoštuje pravice otrok; šoli, v kateri so otroci motivirani za učenje; šoli, ki je občutljiva za socialne razlike in spol; šoli, ki je učinkovita za učenje. V tem delu se bomo navezali tudi na aktualna dogajanja na področju vzgoje in izobraževanja v Sloveniji.

 

Vir>> Filozofska Fakulteta Univerze v Ljubljani

(Skupno 249 obiskov, 1 današnjih obiskov)