Kulturni dan je dobra priložnost, da učenci berejo za spoznavanje, doživljanje in za ravnanje in ukrepanje. Literarnoestetsko doživetje, podprto z literarnovednim znanjem, omogoča poglobljeno spoznavanje besedne umetnosti in estetskih izraznih možnosti, povečuje užitek ob poslušanju oz. branju in prispeva k razvijanju pozitivnega odnosa do besedne umetnosti ter védenju o pomenu in vlogi umetnostnih besedil v preteklosti in sedanjosti, do poslušanja oz. branja umetnostnih besedil, do ustvarjalnosti in do (samo)izražanja v raznih medijih.

Na OŠ Otočec so učenci za uvod z branjem spoznavali književnost Aksinje Kermauner, članico Društva slovenskih pisateljev, ki je v okviru projekta Povabimo besedo tudi omogočilo njen obisk. Nato so se v delavnicah vživljali v gibalni uri v svet slepih in slabovidnih, izdelovali so tipne zemljevid, spoznavali osnove brajice in likovno poustvarjali umetnostno besedilo. Nato so poslušali predavanje Aksinje Kermauner, ki je zanimivo predstavila svojo življenjsko, literarno in delovno pot ter se pogovorila o pripomočkih za slepe in slabovidne in o ravnanju, ko se srečamo z njimi ali jim želimo pomagati.

Za konec so učenci s pomočjo razrednikov strnili vtise o pridobljenem znanju tega dne ter oblikovali plakat.

Z zaprtimi očmi se je kljub pomoči palice težko varno orientirati.

Izdelovanje tipnega zemljevida.

Vir: SIO, 10. 10. 2019

(Skupno 94 obiskov, 1 današnjih obiskov)