Na spletišču IJS so 1. 6. 2017  objavili novico o predstavitvi novega sistema za zgodnje zaznavanje učnih težav METIS, ki je nastal skupaj s partnerji v okviru Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport.

Sistem na osnovi ocen in sprememb pri obisku pouka zaznava in napove potencialne težave učencev in dijakov. Prvi del, zaznava je implementirana v obliki semaforja, ki ga vidijo le učitelji in profesorji oziroma strokovno usposobljeni delavci šole.

Kot je poudaril vodja projekta prof. dr. Matjaž Gams: »Ob umetni inteligenci je tako še vedno učitelj oz. profesor tisti, ki se odloči, kako bo v posameznem primeru ukrepal.« Poskusna uporaba v Gimnaziji Novo mesto in na OŠ dr. Vita Kraigherja je presegla pričakovanja, saj je opozorila na težave tudi pri posameznikih, pri katerih jih sicer šolski delavci niso pričakovali. Sistem METIS je edinstven na svetu.Na Institutu »Jožef Stefan« so 1. junija 2017 predstavili sistem za zgodnje zaznavanje učnih težav METIS, ki je nastal skupaj s partnerji v okviru Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport. Sistem na osnovi ocen in sprememb pri obisku pouka zaznava in napove potencialne težave učencev in dijakov. Prvi del, zaznava, je implementirana v obliki semaforja, ki ga vidijo le učitelji in profesorji oziroma strokovno usposobljeni delavci šole. Kot je poudaril vodja projekta prof. dr. Matjaž Gams: »Ob umetni inteligenci je tako še vedno učitelj oz. profesor tisti, ki se odloči, kako bo v posameznem primeru ukrepal.«

Poskusna uporaba v Gimnaziji Novo mesto in na OŠ dr. Vita Kraigherja je presegla pričakovanja, saj je opozorila na težave tudi pri posameznikih, pri katerih jih sicer šolski delavci niso pričakovali. Sistem METIS je edinstven na svetu.

(Skupno 5 obiskov, 1 današnjih obiskov)