Na Arnesu so ob koncu šolskega leta izvedli anketo o rabi storitev IKT v vzgojno-izobraževalnih zavodih med epidemijo. Na anketo je odgovorilo 1.274 respondentov, med katerimi je bilo največ učiteljev, 81 %, 16 % informatikov, 10 % ravnateljev, in 2 % pomočnikov ravnateljev (respondenti so lahko izbrali več vlog).

Pomembnost ponudnikov storitev za izobraževanje na daljavo
Pri oceni pomembnosti ponudnikov storitev med izobraževanjem na daljavo so uporabniki ponudnike ocenjevali na lestvici od 1 do 5. Najvišjo povprečno oceno je za storitve prejel Google, 4,1. Uporabniki so kot prednost poudarili predvsem poznavanje storitev, njihovo uporabnost in širši nabor storitev, ki niso nujno namenjene izobraževanju, kot je na primer iskalnik. Tega večina drugih ponudnikov ne ponuja.

Na drugo mesto so uporabniki uvrstili storitve Arnesa, ki so dobile povprečno oceno 3,9. Med prednostmi so uporabniki poudarili pomoč in podporo Arnesa pri uporabi storitev ter skrb za varnost in zasebnost, saj so podatki uporabnikov v Sloveniji.

Na tretjem mestu pomembnosti je Microsoft s povprečno oceno 3,7. Sledijo storitve drugih ponudnikov, med katerimi so uporabniki največkrat omenili videokonferenčno orodje Zoom. Na petem mestu so storitve e-Asistenta in na šestem mestu storitve Lo.polisa.

Vir in več informacij: Arnes, 22. 7. 2020.

(Skupno 50 obiskov, 1 današnjih obiskov)