Na spletišču OECD iLibrary  je z dne 24. 4. 2019 objavljeno poročilo št. 98 v seriji Pisa in Focus: Do parents of 15-year-olds know many of their child’s school friends and their parents? (.pdf, en). Tema tokratnega poročila je participacija staršev.

Starši praviloma gradijo konstruktivne odnose z učitelji, učenci in drugim starši na šoli, ki jo obiskujejo njihovi otroci. Na ta način morda dobijo nove prijatelje, pomagajo svojim otrokom na njihovi izobraževalni poti, vendar najpomembneje, tako neposredno prispevajo za skupno dobro šole – utrjujejo standarde vedenja na šoli, širijo pomembne informacije, gradijo zaupanje in/ali povezujejo šolo navzven s širšo skupnostjo. V raziskavi PISA so starši iz 18 držav in gospodarstev, v katerih so se odločili opraviti tudi raziskavo med starši, odgovarjali o tem, koliko sošolcev in sošolk svojih otrok poznajo po imenu in koliko staršev teh otrok. V raziskavi so ugotovili, da v šolah, v katerih starši poznajo prijatelje svojih otrok in njihove starše, učenci verjetneje razvijajo spretnosti in znanja sodelovalnega učenja in reševanja težav, predvsem pa so verjetneje srečnejši in se počutijo varneje na šoli.

(Skupno 94 obiskov, 1 današnjih obiskov)