Da bi bili bolj medijsko pismeni, so v Časorisu pripravili dvanajsturni projekt za učence 4. razreda osnovne šole. Izvedli so ga kot del pilotnega predmeta digitalna vzgoja na osnovni šoli v Ljubljani. Ob tem so za vse otroke pripravili še priročnik Otroci in mediji: Iskanje resnice v svetu novic (.pdf).

S priročnikom lahko otroci:

  • razumejo pomen in vlogo medijev ter novinarjev v sodobni družbi;
  • razvijajo kritičen odnos do medijev in medijskih sporočil;
  • se seznanijo s pojmom množični medij oziroma medij;
  • razumejo, kaj je novica;
  • izvedo, katera so osnovna novinarska vprašanja, ki so sestavni del vsake novice;
  • se seznanijo s pojavom lažnih novic in razlogi zanje;
  • izvedo, s katerimi orodji si lahko pomagajo pri prepoznavanju lažnih novic in lažnih portalov;
  • izvedo, kaj so oglasi in prikriti oglasi. Pa tudi, zakaj se je treba ob objavah vlogerjev in vplivnežev na YouTubu, Instagramu in drugih družbenih omrežjih, vprašati, ali so bili vlogerji oziroma vplivneži zanje plačani ali ne.

Vir in več: Časoris, 7. 2. 2019

(Skupno 93 obiskov, 1 današnjih obiskov)