V posebni rubriki spletne strani ACS – Digitalna bralnica – smo objavili obsežno samoevalvacijsko študijo  z naslovom Primernost postopkov in učinki ekspertnih zunanjih evalvacij v izobraževanju odraslih.

Po petih letih izvajanja ekspertnih zunanjih evalvacij v izobraževanju odraslih smo na ACS presodili, da se na tej točki razvoja zaustavimo ter ovrednotimo primernost postopkov ekspertne zunanje evalvacije, predvsem pa učinkov, ki so jih te imele v  sodelujočih izobraževalnih organizacijah. Avtorice študije – dr. Tanja Možina, Sonja Klemenčič in Jasmina Orešnik Cunja – so poleg tega opravile tudi premislek o vlogi, prihodnjem razvoju in umeščanju te vrste zunanjih evalvacij v sistem izobraževanja odraslih v Sloveniji.

Vabimo vas, da v e-Novičkah preberete tudi daljšo predstavitev samoevalvacijske študije.

Vir: ACS, 27. 11. 2018

 

(Skupno 50 obiskov, 1 današnjih obiskov)