Kaj je v šolskem letu 2018/19 poganjalo vetrnico projekta NA-MA POTI?

  • Vzgojitelji in učitelji so na razvojnih VIZ prispevali prek 170 zapisov dejavnosti, ki podpirajo 1. gradnik naravoslovne pismenosti.
  • Implementacijski VIZ so dejavnosti preizkušali ali pa so razvili in zapisali njihove lastne primere.
  • Člani razvojnih timov za naravoslovno in matematično pismenost so pripravljali opisnike za podgradnike 2. gradnika ter reprezentativne primere dejavnosti.
  • Člani delovnega tima sodelovalno timsko delo so pripravili in v svojih sredinah preizkusili protokole, ki bodo vzgojiteljem in učiteljem pomagali pri izvajanju medsebojnih hospitacij.
  • Člani so pripravili in preizkusili tudi: instrumentarij za samorefleksijo vodij projektnih timov, instrumentarij v podporo pri podajanju povratne informacije vodji projektnega tima ter pripravili protokol Kako delujemo v timu?.
  • Projektni timi razvojnih in implementacisjkih VIZ so naprošeni, da na delovnih srečanjih protokole uporabijo in preizkusijo.
  • V delovnem timu za kritično mišljenje so nadgradili zapis miselnih procesov in veščin kritičnega mišljenja ter jih dopolnili s splošnimi opisniki.
  • V delovnem timu za odnos do naravoslovja in matematike je delo potekalo v dveh smereh.
  • V delovnem timu za reševanje avtentičnih primerov so se ukvarjali z razvijanjem zmožnosti reševanja avtentičnih problemov z digitalnimi tehnologijami po vertikali.

Projekt NA-MA POTI je vpisan v bazo projektov v skupnosti Scientix.

Več podrobnosti v prispevku ZRSŠ, 24. 7. 2019.

(Skupno 23 obiskov, 1 današnjih obiskov)