Naslovnica Izboljševanje učnih dosežkov in motivacije za učenje matematike in naravoslovja v šoliV zbirki Ugotovitve poročila Eurydice je objavljen prevod glavnih ugotovitev poročila Eurydice Izboljševanje učnih dosežkov in motivacije za učenje matematike in naravoslovja v šoli z nacionalnimi poudarki.

Omrežje Eurydice je junija 2022 objavilo poročilo Eurydice “Increasing achievement and motivation in mathematics and science learning in schools”, pdf, ki raziskuje, kako različni izobraževalni sistemi s svojo strukturo in ukrepi prispevajo k izboljševanju znanja, spretnosti in kompetenc učencev pri matematiki in naravoslovju.

V poročilu so združene kvalitativne informacije o politikah in ukrepih na najvišji ravni na področju poučevanja matematike in naravoslovja, ki so jih posredovale enote v omrežju Eurydice, ter podatki o rezultatih dveh mednarodnih raziskav o dosežkih učencev (raziskava trendov znanja matematike in naravoslovja – TIMSS 2019, ki se izvaja pod okriljem Mednarodne zveze za evalvacijo izobraževalnih dosežkov – IEA, in raziskava PISA 2018, ki so jo izvedli pod okriljem OECD).

(Skupno 146 obiskov, 2 današnjih obiskov)