Izšlo je poročilo omrežja Eurydice Integrating Asylum Seekers and Refugees into Higher Education in Europe – National Policies and Measures (pdf .en).

Poročilo smo v omrežju načrtovali v času begunske krize, njegova namen pa je bil oceniti, kako so se nacionalni sistemi izobraževanja zmožno odzvati na potrebe prosilcev za azil in beguncev v visokem šolstvu. Čeprav so bili mnogi prosilci za azil ali begunci pred odhodom od doma vključeni v visoko šolstvo, ni rečeno, da se bodo zlahka vključili in nadaljevali izobraževalno pot v državi gostiteljici.

Kratko poročilo je sestavljeno iz dveh delov. V prvem delu je predstavljen izbor kazalnikov s področja migracijskih tokov, ki omogoča umestitev poročila v širši kontekst. V drugem delu je zbran pregled politik, strategij in ukrepov za vključevanje prosilcev za azil in beguncev v visoko šolstvo, ki obstajajo v evropskih državah. Čeprav večina držav nima posebnega še ni razvila specifične politike na tem področju, lahko najdemo primere dobrih praks v nekaterih sistemih predvsem na področju

  • vrednotenja in priznavanja izobraževanja, v primerih, ko kandidati nimajo potrebne dokumentacije,
  • podpore pri učenju jezika države gostiteljice,
  • finančne podpore in
  • svetovanja.
(Skupno 247 obiskov, 1 današnjih obiskov)