V okviru nacionalnega programa šolske reforme so snovalci posebej poudarili potrebo po izboljšanju kakovosti poučevanja v vsej državi, zato so začeli pripravljati nove profesionalne standarde. V obdobju od marca do maja 2010 je že potekala razprava o njih. Novi standardi omogočajo učiteljem glede na pridobljeno strokovno znanje in izkušnje štiri karierne stopnje: diplomirani učitelj (graduate), učitelj strokovnjak (proficient), učitelj specialist (highly acomplished) in učitelj vodja (lead). Vsi učitelji morajo dokazati, da izpolnjujejo standarde na stopnji diplomanta in strokovnjaka. S temi standardi želijo doseči, da si bodo vsi učitelji pridobili ustrezno znanje in veščine za poučevanje in zagotoviti podlage za vrednotenje strokovnega usposabljanja in pedagoške prakse.

Vir: Oddelek za izobraževanje, zaposlovanje in odnose na delovnem mestu (DEEWR), Avstralija
Več informacij: National Professional Standards for Teachers (21. april 2010)

(Skupno 13 obiskov, 1 današnjih obiskov)