Na Škotskem je raziskava gospodinjstev v letih 2007-08 pokazala, da je pri tistih, ki jih že kot otroke spodbujajo k branju zaradi užitka, dvakrat večja verjetnost, da bodo brali za užitek tudi kot odrasli. Ugotovili so tudi, da je trikrat bolj verjetno, da se bodo otroci, ki se ukvarjajo z igranjem inštrumentov, nastopanjem, plesom ali petjem, tudi kot odrasli ukvarjali z ustvarjalnostjo, kot so umetnost, pisanje ali nastopanje. Verjetnost je večja, kadar je prisotno aktivno sodelovanje, ne samo spremljanje, demografski dejavniki (spol, starost, dohodek, mesto bivanje) pa na povezanosti ne vplivajo.

Ministrica za kulturo Fiona Hyslop pravi, da sedaj, ko imajo oprijemljive rezultate o povezanosti med kulturnimi izkušnjami v otroštvu in sodelovanjem odraslih v kreativnih dejavnostih, že vključujejo ustvarjalnost v središče izobraževanja, v kurikulum za znanstveno odličnost (Curriculum for Excellence). Nedavno sprejeti akcijski načrt »Education and Culture Action Plan« spodbuja sodelovanje med izobraževalnimi in kulturnimi sektorji, da bi otroci lahko pridobili ustvarjalne veščine, s katerimi bi bili lahko v življenju uspešni. Šola ni vse; otroci se morajo s kulturo seznanjati tudi zunaj šolskih zidov, za to moramo skrbeti vsi, tudi starši, ne le zaposleni v kulturnem sektorju.

Vir: The Scottish Government, 17. 12. 2010

(Skupno 14 obiskov, 1 današnjih obiskov)