V juniju 2009 je norveška vlada objavila Belo knjigo, v kateri predlaga reforme na področju osnovnega šolstva, povečanje vloge in ugleda učiteljev in izboljšanje njihovega izobraževanja (grunnskole šole obveznega izobraževanja za učence od 6 do 16 let). Med drugim predlaga:
• da se študijski programi za bodoče osnovnošolske učitelje vsebinsko in didaktično prilagodijo glede na starostne skupine učencev;
• študijski programi za bodoče učitelje mlajših učencev naj bi bili 4-predmetni, od tega norveščina in matematika obvezni, programi za učitelje starejših učencev pa naj bi bili 3-predmetni;
• poveča in okrepi naj se delež pedagogik in metodik;
• poveča se delež učne prakse, ki naj se tudi formalno uredi;
• pričakuje se, da bodo imeli učitelji večinoma mastrsko izobrazbo;
• v študij naj bi privabili najboljše kandidate, zato bodo organizirali promocijske kampanje in pripravili različne finančne spodbude;
• mentorstvo učiteljem pripravnikom naj bi se razširila na vse nove učitelje.
Več>> Ministrstvo za izobraževanje Norveške – povzetek bele knjige v angleškem jeziku