OECD je izdal novo študijo z naslovom: “Beyond Textbooks – Digital Learning Resources as Systemic Innovation in the Nordic Countries”.

Komparativna študija primerja politike rabe in sopdbujanja razvoja tehnologije v namene izobraževanja v petih nordijskih državah: Danski, Finski, Islandiji, Norveški in Švedski.

»Tehnologija je eno od gonil inovacij v izobraževanju in široka paleta programov, ki se osredotočajo na investicije v infrastrukturo, opremo, spopolnjevanje in digitalne učne vire in pripomočke spodbuja njeno rabo v osnovnem in srednjem izobraževanju. Pričujoča študija poskuša poglobiti razumevanje, kako lahko digitalni viri izboljšajo kakovost učenja in oceniti kako k razvoju in rabi tehnologij prispevajo javne politike ter kako so pri tem udeleženi drugi pomembni deležniki – založniki, izdajatelji in skupnosti uporabnikov. Študija poskuša zapolniti vrzel s pregledom in oceno procesa sistematične inovacije,« je zapisano na spletišču OECD.

(Skupno 28 obiskov, 1 današnjih obiskov)