V Ontariu so začeli posvetovanja, kjer bodo iskali načine, kako zmanjšati administrativne stroške, racionalizirati storitve in najti prihranke v šolskih odborih na provincah, da bi pomagali ohraniti sredstva za učilnice. S tem, ko se vpis občutno znižuje že od leta 2003 in ne kaže, da bi se izboljšal, mora Ontario osredotočiti omejene prihodke s strani davkoplačevalcev v razred namesto v administracijo in pisarniške stroške. Na posvetovanjih z izobraževalnimi partnerji (starši, učiteljski zbori in učitelji) Ontario upa, da bi pri nerazrednih izdatkih v 2013-14 prihranili 10 milijonov dolarjev. Že v preteklosti so sodelovali s šolskimi odbori pri racionaliziranju študentskih prevozov, izposoje knjig in kapitalskega financiranja, zato mislijo, da bo sedaj mogoče katerega šolskih odborov zanimala združitev z bližnjim odborom, da bi zmanjšali administrativne in pisarniške stroške. To bi jim omogočilo, da osredotočijo več sredstev za uspeh učencev. Zmanjšanje administrativnih stroškov je le eden od številnih korakov vlade McGuinty, ki vodijo v zaščito dobičkov v izobraževanju, medtem ko nadaljujejo z uvajanjem celodnevnega vrtca, ohranjanjem majhnih velikosti razredov in 20.000 delovnih mest učiteljev in podpornega osebja.

Vir: Novice Ontario, 29. 5. 2012

(Skupno 28 obiskov, 1 današnjih obiskov)