Ministrstvo za izobraževanje in ministrstvo za delo in učenje usklajujeta politična izhodišča glede prenove zgodnjega in začetnega izobraževanja učitelje. Razpravljata o priporočilih strokovnjakov, ki med drugim predlagajo:
- večji poudarek na pedagoških predmetih, besedni in numerični pismenosti ter znanju in spretnostih za poučevanje učencev s posebnimi potrebami;
- tesnejša povezava študijskih programov s političnimi prioritetami, ugotovitvami inšpekcijskega nadzora in rezultati pedagoškega raziskovanja;
- spodbuditi boljšo izrabo informacijskih tehnologij v procesu poučevanja bodočih učiteljev;
- vključitev širšega nabora različnih metod usposabljanja kandidatov za učitelje pri uvajanju v poklic in pri poklicnem razvoju;
- učinkovitejše načrtovanje potreb po novih učiteljih.
Vir: Department of Education (DE), Northern Ireland. Novica: Ministers launch review of teacher education
(Skupno 17 obiskov, 1 današnjih obiskov)