Mnoga okrožja v ZDA iščejo načine varčevanja in čistijo proračune. Zmanjševanje financiranja šol utemeljujejo s primerjanjem z drugimi šolskimi sistemi. Med strategijami varčevanja so npr. zmanjševanje sredstev za stroške prevoza, nakup opreme in vzdrževanje ter prerazporejanje učiteljevih obveznosti in krčenje šolskih urnikov. Pri tem naj bi poskušali svoje storitve vendarle izboljšati.
Education Today, 12. 1. 2011a in 12. 1. 2011b

V začetku januarja sta se zvezni minister za šolstvo in izvršni direktor zveze ravnateljev srednjih šol pogovarjala o tako imenovani »novi normalnosti«. Govorila sta o tem, kakšne odločitve so ravnatelji prisiljeni sprejemati zaradi zmanjšanega financiranja izobraževanja v času, ko državna ekonomija okreva po predolgi ekonomski krizi. Minister je priznal, da so za financiranje izobraževanja to najtežji časi, izrazil pa je upanje, da bi lahko postali priložnost za izboljšanje učinkovitosti in uspešnosti v šolah.

Predstavnik ravnateljev je opozarjal, da se tega ne bi smeli lotevati z napačne strani. Nekateri ukrepi zmanjšujejo kakovost šol in prizadenjo učence. To so ukrepi za zmanjševanje števila dni pouka na leto, krajšanje pouka, odpravljanje kulturne vzgoje in učenja tujih jezikov, opuščanje obetajočih reform ali odpuščanje mladih nadarjenih učiteljev. Vsi ti ukrepi so bili sprejeti zaradi splošnega varčevanja. Pozval je šole in okrožne voditelje, da naj raje odložijo gradbene projeke, zmanjšajo neučinkovite avtobusne proge, znižajo cene učbenikov in zdravstvenih storitev, izboljšajo učinkovito rabo energije v šolah in zmanjšajo administrativno osebje … .

Minister je poudaril, da morajo ravnatelji šol kar najbolj omiliti negativne učinke zmanjšanega financiranja in se usmeriti v iskanje strategij za izboljšanje.

Vir: Education Today, 20. 1. 2011

(Skupno 11 obiskov, 1 današnjih obiskov)