Študentska arena odpira vrata mladim, željnim informacij in idej o študentskem življenju, potovanjih, izobraževanju in zaposlovanju ter kakovostnem preživljanju prostega časa. Študentje bodo od 19. do 21. oktobra 2010, od 12. do 19. ure, v študentskem mestu prisluhnili več kot 85 brezplačnim predavanjem in delavnicam, 70 nastopom na Študentskem odru, se udeležili kreativnih delavnic na Študentskem trgu, se preizkusili v različnih športih in aktivnostih na zunanji Ploščadi in si ogledali ponudbo 150 sodelujočih podjetij in organizacij, ki se predstavljajo v okviru sejemske razstave. Letošnje novosti so In style kotiček, Arenin plesni studio, Mednarodni četrtek in Mleksplicistični koncert Slona in Sadeža.

Spletna stran študentske arene: www.dobimo.se

Rdeča nit Študentske arene ostaja izobraževanje z več kot 85 predavanji, okroglimi mizami in delavnicami, ki bodo mladim olajšale študij in jim dale številne pomembne napotke za življenje. V Odprti učilnici Univerze v Ljubljani bodo potekale predstavitve dodiplomskih in podiplomskih študijskih programov, praks, tutorstva, študijskih izmenjav ipd. V štirih predavalnicah in na Areninem križišču pa bodo mladi spoznali, kako učinkovito in preprosto predstaviti sebe in svoje delo, kakšno vlogo ima pri tem zunanja podoba, kako je videti študij in praktično izobraževanje v tujini, kako do štipendije in kakšne so možnosti mobilnosti za študente prek različnih programov.
Številna predavanja se bodo dotaknila tudi področja zaposlovanja, vse od tega, kako pridobiti neprecenljive mednarodne delovne izkušnje in zraven potovati, kakšna je plačna politika v Sloveniji, govora bo o lovcih na glave, ki običajno pripeljejo v podjetje odličen kader, v zaposlitvenem laboratoriju bodo simulirali zaposlitveni intervju, poleg tega pa bo mogoče spoznati korake do uspešne kariere in finančne neodvisnosti, ki jih mladi lahko naredijo že sedaj. Arena bo gostila uspešne menedžerje, ki bodo spregovorili o osebnostnem razvoju, ki vodi v osebni uspeh in tudi v uspeh podjetja. Pogovori bodo tekli tudi o različnih generacijah, ki se srečujejo na delovnem mestu, o poklicih prihodnosti, pa o tem, kako odkriti osebno inovativnost in najti navdih za delo, službo ali podjetniško pot, ki lahko postane tudi poklic, poslanstvo in hobi. Obiskovalci bodo spoznali, kako zastaviti dober marketinški življenjepis in si dvigniti povpraševanje na trgu.

Vir: Študentska arena, Spročilo za javnost (pdf), 6. 10. 2010

(Skupno 12 obiskov, 1 današnjih obiskov)