ACS vabi na predavanje dr. Bryana Maddoxa na temo »Interakcija v testni situaciji – neraziskana plat testiranja na velikih vzorcih«, ki bo v petek, 17. oktobra 2014 ob 9. uri na Andragoškem centru Slovenije.

V zadnjih dveh desetletjih so se tudi v mednarodnem prostoru uveljavile raziskave na področju izobraževanja, ki temeljijo na testiranju na velikih vzorcih (PISA, TIMSS, PIRLS, PIAAC). Raziskave temeljijo na standardiziranih testnih inštrumentih in postopkih izpeljave, ki zagotavljajo mednarodno primerljivost, zanesljivost in veljavnost rezultatov.  V teh raziskavah se običajno uporabljajo metode detekcije funkcioniranja testnih nalog (differential item functioning DIF) in pristranost nalog, ko se razvijajo nove testne naloge oziroma ko se standardiziran inštrumentarij prevaja in prilagaja novim jezikom ter okoljem.  Pri tem se praktično nobena raziskava ne ukvarja s »testno situacijo« kot tako. Testna situacija predstavlja kontekstualno in interaktivno dimenzijo uspešnosti  testiranja. Na to spregledano področje raziskovanja so v zadnjem času pričeli opozarjati raziskovalci na področju lingvistične antropologije in sorodnih ved (med njimi npr. Bruno D. Zumbo, University of British Columbia,  Bryan Maddox, University of East Anglia in drugi). Na Andragoškem centru Slovenije smo se odločili sprejeti izziv in raziskati interaktivno in kontekstualno dimenzijo testiranja v okviru raziskave PIAAC, pri čemer sodelujemo z uglednim britanskim raziskovalcem B. Madoxom.

Njegovo gostovanje v Sloveniji smo izkoristili tudi tako, da nam predstavi svojo raziskovalno metodo in ga povabili, da nam odgovori na nekatera vprašanja: Zakaj temelji svoje raziskovanje na etnografski metodi? Na kakšen način uporaba oziroma kombinacija obeh metod, testiranje na velikih vzorcih in etnografska analiza testne situacije, oplemeniti raziskovanje? Kakšen je cilj in pričakovanja etnografske raziskave v Sloveniji?

Predavanje in razprava bosta potekala v angleščini.  Prosimo, da svojo udeležbo potrdite na e-mail: neda.dordevic@acs.si .

 

Vir>> ACS

(Skupno 17 obiskov, 1 današnjih obiskov)