Pri Andragoškem društvu Slovenije (ADS) so se odzvali na članek, ki je bil v soboto, 7. maja, objavljen v Delu na str. 4.

V članku ‘Z učenjem smo lahko večno mladi’, ki je bil objavljen v Delu in ki govori o odprtju Tednov vseživljenjskega učenja v Sloveniji, je naveden podatek, da je »8,4 % prebivalcev Slovenije vključenih v vseživljenjsko učenje«; navedeno je tudi, da je to manj kot leta 2016, ko jih je bilo vključenih 12 odstotkov. V članku je še nekaj navedb, ki vse komentirajo navedene številke. Že ena od navedb, da se bodo obiskovalci TVU-ja »lahko udeležili delavnic, predavanj, razstav, tekmovanj, izletov, pohodov, klepetov v tujih jezikih, brezplačnih testiranj znanja …« itn. po mnenju ADS govori o nesmiselnosti in seveda napačnosti navedenih podatkov o udeležbi državljanov Slovenije v vseživljenjskem učenju.

V čem je napaka? V tem, da se v teh navedbah enači vseživljenjsko učenje z izobraževanjem odraslih in še to le s formalnim ali bolje rečeno le s formaliziralnim ali v institucijah izpeljevanim izobraževanjem kot so šolanje, tečaji, seminarji, predavanja itn.

Vir in več informacij: ADS, 11. 5. 2022

(Skupno 25 obiskov, 1 današnjih obiskov)