Na spletišču CEPSA je z dne 17. 3. 2014 objavljena povezava na delovni dokument z naslovom “Ali je vrtec novi prvi razred? Spreminjajoč značaj vrtev v dobi odgovornosti  (“Is Kindergarten the New First Grade? The Changing Nature of Kindergarten in the Age of Accountability“), avtoric Daphne Bassok in Anne Rorem (angleščina, pdf).

Iz nedavnih poročil gre razbrati, da so se pritiski za skrb in odgovornost prenesli v zgodnejše obdobje izobraževanja in da vrtec danes daje večji poudarek na akademska znanja in spretnosti. V pričujočem dokumentu sta avtorici povzeli večje spremembe, vnesene v vrtčevske učilnice v obdobju 1998 do 2006, in sicer prek podatkov iz dveh nacionalno reprezentativnih baz. Skoraj vsi ukrepi, ki sta jih preučili, so se v tem času zelo spremenili, dosledno v smeri akademskih znanj in spretnosti. V letu 1998 je bilo 31 odstotkov vzgojiteljev  mnenja, da se naj večina otrok nauči brati že v vrtcu, v letu 2006 se je s to trditvijo strinjalo 65 odstotkov vzgojiteljev. Čas za opismenjevanje se je podaljšal za 25 odstotkov, tj. na okoli 5,5 do 7 ur na teden v nasprotju z časom za družboslovje, naravoslovje, glasbo, umetnost in športno vzgojo, ki se je skrajšal.

(Skupno 5 obiskov, 1 današnjih obiskov)