Kljub temu, da 24. člen Konvencije o pravicah invalidov zavezuje države pogodbenice, da brez diskriminacije in na podlagi enakih možnosti zagotavljajo vključujoč izobraževalni sistem na vseh ravneh in vseživljenjsko učenje, je dostop do izobraževanja za osebe z avtizmom v mnogih državah še vedno problematičen.

Mreža Autism-Europe bo v obdobju 2018-2021 posebno pozornost namenjala spodbujanju dostopa do kakovostnega in vključujočega izobraževanja (vključno z univerzitetnim izobraževanjem in poklicnim usposabljanjem) za osebe z avtizmom.

Za namene oblikovanja strategije dela mreže v tem obdobju so pripravili kratko anketo, s katero bodo pridobili boljši vpogled v razmere v posameznih državah. Vabijo vas k sodelovanju! Anketa bo na voljo le še do 25. novembra.

Vir: CNVOS, 16. 11. 2018

(Skupno 39 obiskov, 1 današnjih obiskov)