Na spletni strani avstrijskega ministrstva za šolstvo, umetnost in kulturo (Bundesministerium für Unterricht, Kunst und Kultur, xml) je objavljeno
Nacionalno poročilo 2012 o izobraževanju s poudarki na napredovanju pri učenju tujih jezikov in branja (v nemščini).

Avstrijsko nacionalno poročilo o izobraževanju (Nationale Bildungsbericht) je bilo prvič objavljeno leta 2009.
Pričujoči posodobljen dokument je drugi v seriji poročanja na tri leta, ki je obvezna naloga zveznega instituta za raziskave, inovacije in razvoj avstrijskega izobraževalnega sistema (Bundesinstitut für Bildungsforschung, Innovation und Entwicklung des österreichischen Schulwesens) v skladu z ustreznim zakonom.
Enako kot poskusna različica je tudi pričujoče poročilo 2012 pomembna podlaga za diskurz o izobraževalni politiki. Objektivno odločanje v politiki izobraževanja mora temeljiti na podatkih in dejstvih ter nadalje na izčrpnem poznavanju in razumevanju sistema. Nacionalno poročilo o izobraževanju 2012 sestavljata dve knjigi, ki se vsebinsko dopolnjujeta. V prvi knjigi so podatki in kazalniki o sistemu izobraževanja v Avstriji, ki nudijo celosten statističen pregled. V drugi knjigi so prispevki priznanih strokovnjakov o osnovnih temah razvoja in izzivih avstrijskega izobraževalnega sistema.

Vir: bm:uk

(Skupno 23 obiskov, 1 današnjih obiskov)