Zbirno poročilo, ki ga je izdal Cedefop (2022; raziskovalno poročilo št. 86) in ima naslov Učitelji in vodje usposabljanja v spreminjajočem se svetu: Pridobivanje kompetenc za vključujoče, zeleno in digitalizirano poklicno izobraževanje in usposabljanje (PIU), opredeljuje nedavne trende in razvoj politike v Evropi na področju začetnega in stalnega strokovnega razvoja učiteljev in vodij usposabljanja v PIU.

Kvalifikacije in možnosti za stalen strokovni razvoj učiteljev in vodij usposabljanj se med državami razlikujejo, izzivi, s katerimi se soočajo oblikovalci politik pri njihovi podpori, pa so skupni. Poročilo se zaključuje s ključnimi sporočili za oblikovanje učinkovitih politik v Evropi.

Andragoški center Slovenije opozorja še na spletno stran vseh 29 tematskih poročil (države članice EU ter Islandija in Norveška). Njihov namen je odpraviti vrzeli v informacijah ter prikazati sistematične nacionalne pristope k začetnemu in nadaljnjemu strokovnemu razvoju učiteljev in vodij usposabljanja v PIU v šolah in na delovnem mestu ter priložnosti za ta razvoj.

Vir in več informacij: ACS, 18. 10. 2022

(Skupno 30 obiskov, 1 današnjih obiskov)