Na spletni strani revije Centra za študij edukacijskih strategij si lahko preberete tretjo številko v letošnjem letu: Vol.3 | N°3 | Year 2013 (pdf)

Vsebina:

Editorial: Mojca Čepič

  • Ali različne aktivnosti pri učenju lahko izboljšajo sposobnost dijakov pri konstruiranju razlagalnega modela pri problemu prizmatične folije?, Mihael Gojkošek, Josip Sliško and Gorazd Planinšič
  • Spreminjanje alternativnih pojmovanj v optiki z aktivnim učenjem pri študentih, Zalkida Hadžibegović and Josip Sliško
  • Kompetence v poučevanju naravoslovja, Leopold Mathelitsch
  • Gibalne igre na prostem: analiza, predvidevanja, raziskovalne poti, Andrea Ceciliani and Alessandro Bortolotti
  • Prednosti vodenja in organizacije razreda: študija primera poučevanja jezika mlajših učencev, Christina Nicole Giannikas
  • Evropski visokošolski prostor in vpeljava programa za zagotavljanje kakovosti na grških univerzah – ali obstaja produkcija s politikami usmerjenega učenja?, George Stamelos and Aggelos Kavasakalis

Warburton, N. (2012). Vprašanje umetnosti [The Art Question]. Afterword study by Marjan Šimenc, Blaž Zabel

(Skupno 15 obiskov, 1 današnjih obiskov)