Na spletni strani revije Centra za študij edukacijskih strategij si lahko preberete tretjo številko v letošnjem letu: Vol.3 | N°3 | Year 2013 (pdf)
Vsebina:
Editorial: Mojca Čepič
- Ali različne aktivnosti pri učenju lahko izboljšajo sposobnost dijakov pri konstruiranju razlagalnega modela pri problemu prizmatične folije?, Mihael Gojkošek, Josip Sliško and Gorazd Planinšič
- Spreminjanje alternativnih pojmovanj v optiki z aktivnim učenjem pri študentih, Zalkida Hadžibegović and Josip Sliško
- Kompetence v poučevanju naravoslovja, Leopold Mathelitsch
- Gibalne igre na prostem: analiza, predvidevanja, raziskovalne poti, Andrea Ceciliani and Alessandro Bortolotti
- Prednosti vodenja in organizacije razreda: študija primera poučevanja jezika mlajših učencev, Christina Nicole Giannikas
- Evropski visokošolski prostor in vpeljava programa za zagotavljanje kakovosti na grških univerzah – ali obstaja produkcija s politikami usmerjenega učenja?, George Stamelos and Aggelos Kavasakalis
Warburton, N. (2012). Vprašanje umetnosti [The Art Question]. Afterword study by Marjan Šimenc, Blaž Zabel
(Skupno 22 obiskov, 1 današnjih obiskov)