Na spletni strani revije Centra za študij edukacijskih strategij si lahko preberete četrto številko v letu 2015: Vol.5 | N°4 | Year 2015 (.pdf)

Vsebina:

Editorial: Slavko Gaber

Focus:

  • Vrednotenje pomembnosti kurikularnih področij dejavnosti, umetnostnih zvrsti in likovnih področij med predšolskimi pedagoškimi delavci, Tomaž Zupančič, Branka Čagran and Matjaž Mulej
  • Pomen likovnega branja ilustracije pri interpretaciji leposlovnega besedila, Janja Batič and Dragica Haramija
  • Priložnost dela goljufa: srednješolci in akademske nečednosti, Andrej Šorgo, Marija Vavdi, Urška Cigler and Marko Kralj
  • Uporaba strategij odzivanja na pohvale iranskih učencev angleščine: raziskovanje sogovornikove relativne moči položaja in spola, Seyyed Hatam Tamimi Sa’d
  • Uvajanje učiteljevega mentoriranja v kosovskih šolah – možnosti in izzivi za trajnost, Eda Vula, Fatlume Berisha and Blerim Saqipi
  • Stališča učiteljev do vzorcev obnašanja v socialnih konfliktih v Primorsko-Goranski regiji na Hrvaškem, Nataša Vlah, Lucija Jančec and Renata Čepić
  • Likovna apreciacija kot privzgojena zmožnost: muzejska kvalitativna študija odraslih obiskovalcev – poznavalcev in nepoznavalcev likovne umetnosti, Rajka Bračun Sova

Reviews: Baranović Branka (Ed.) (2015). Koji srednjoškolci namjeravaju studirati? – Pristup visokom obrazovanju i odabir studija [What Do High School Students Plan to Study? – Access to Higher Education and Choice of Study]. Zagreb: Institut za društvena istraživanja., Slavko Gaber

(Skupno 23 obiskov, 1 današnjih obiskov)