Na Centru za psihodiagnostična sredstva (Litostrojska 44d, Ljubljana) je v četrtek,  27. oktobra 2011, potekala zaključna konferenco ESS projekta Razvoj bralne pismenosti: Diagnostični pripomočki za ocenjevanje bralne pismenosti in oblikovanje modela bralne pismenosti.

Na centru za psihodiagnostična sredstva je v letih 2009–2011 potekal projekt Razvoj bralne pismenosti: diagnostični pripomočki za ocenjevanje bralne pismenosti in oblikovanje modela bralne pismenosti, financiran iz sredstev Evropskega socialnega sklada (ESS) in Ministrstva za šolstvo in šport Republike Slovenije.

V okviru projekta so pripravili šest novih diagnostičnih pripomočkov za ocenjevanje govorne kompetentnosti in bralne pismenosti ter knjigo z naslovom Govor in branje otrok: ocenjevanje in spodbujanje, v kateri so obravnavani dejavniki in načini ocenjevanja ter spodbujanja govornega razvoja in pismenosti različno starih otrok in mladostnikov.

Gradivo (pdf)

Vir>> Novica MŠŠ

 

(Skupno 31 obiskov, 1 današnjih obiskov)