Znanje, ki ga pridobimo z digitalnim učenjem, ni enako tistemu, ki ga pridobimo iz lastnih izkušenj v resničnem svetu, kažejo raziskave. S hitrim razvojem tehnologije otroci preživljajo več časa v digitalnem svetu in manj zunaj, v naravi. To lahko slabše vpliva na njihov miselni proces, saj si naši možgani stvari bolje zapomnijo, če jih izkusijo, kot pa če jih zgolj vidijo na napravi.

Danes, ko je tehnologija v porastu, prav tako pa je naravnega okolja vse manj, se otroci v veliki meri učijo novih stvari in dejavnosti preko digitalnih naprav. A ta vrsta učenja ni enako učinkovita kot dejansko učenje iz prve roke.

Strokovnjaki so ugotovili, da človeški možgani stvari bolje dojemajo, kadar jih vidijo fizično, v resničnem svetu. S številnimi študijami, kot je tudi poskus zlaganja kock pri otrocih, so ugotovili, da se otroško dojemanje spremeni, če te kocke zlagajo fizično ali prek zaslona digitalne naprave. Zgolj gledanje neke dejavnosti na zaslonu ne omogoča poglobljenih izkušenj. Otroci za boljše razumevanje pojavov torej potrebujejo resnično, ne zgolj navidezno izkušnjo. Kljub temu da imajo digitalne naprave svoje prednosti, je bolje, da se otroci nove dejavnosti, kot je na primer pečenje piškotov, učijo fizično in ne le prek videoposnetkov na YouTube.

Vir: Safe.si, 12. 4. 2018 in ScienceNordic, 9. 1. 2018

(Skupno 18 obiskov, 1 današnjih obiskov)