Dijaška organizacija Slovenije (DOS) je na svoji spletni strani www.dijaska.org objavila poziv k vključitvi v projekt Naj dijak, s katerim vsako leto izbere Naj dijakinjo in Naj dijaka preteklega šolskega leta. Svoja predstavnika lahko izbere vsaka srednja šola, rok za oddajo kandidatur pa je 15. februar 2014. Izbor poteka v sodelovanju z ministrstvom za izobraževanje, znanost in šport.

Izbor za Naj dijakinjo in Naj dijaka letos poteka že četrto leto, z manjšo novostjo, da je tokrat umeščen že v začetku leta in ne šele v spomladanskih mesecih, kot je bilo to v navadi prejšnja leta. Namen izbora je nagraditi že aktivne dijake, ki so uspešni ne le na učnem področju, ampak se v prostem času ukvarjajo tudi z različnimi obšolskimi dejavnostmi, ki velikokrat ostanejo neopažene. Verjamemo, da lahko z zdravo mero tekmovalnosti pri sodelovanju v izboru Naj dijak spodbudimo dijake k doseganju še boljših rezultatov in ob enem motiviramo tiste dijake, ki še niso dejavni v obšolskih dejavnostih.

Svojega predstavnika in predstavnico za izbor lahko predlaga vsaka srednja šola prek šolske komisije, ki jo sestavljajo ravnatelj in trije dijaki. Ti skupaj izberejo dijakinjo in dijaka, za katera menijo, da ustrezata kriterijem izbora Naj dijak. Izbranima dijakoma nato izdajo potrdilo, kandidaturo s potrebnimi potrdili in dokazili pa potem vložita dijaka sama, najkasneje do 15. februarja 2014.

Drugi del izbora bo opravila petčlanska komisija DOS, ki bo izmed vseh prispelih kandidatur na podlagi točkovnika izbrala dijakinjo in dijaka, ki bosta prejela naziv Naj dijakinja in Naj dijak v šolskem letu 2012/2013. Slavnostna podelitev naziva in nagrad bo potekala v začetku marca na Brdu pri Kranju, podelila pa ju bosta minister za izobraževanje, znanost in šport dr. Jernej Pikalo in predsednik DOS Klemen Peran.

Predsednik DOS Klemen Peran je ob objavi poziva dejal: »Dijaki zelo veliko energije in truda vložijo tudi v obšolske dejavnosti, a te na žalost pogosto ostanejo skrite. S projektom Naj dijak so v vseh teh letih postali širši javnosti poznani dosežki dijakov na različnih tekmovanjih kot tudi prizadevanja pri opravljanju družbeno koristnih del in raznih oblik pomoči drugim dijakom, kar je mogoče k tovrstnemu preživljanju prostega časa spodbudilo še koga. Ključno pri vsem tem pa je, da z različnim naborom dejavnostmi posameznik pridobiva nova znanja in izkušnje, ki mu lahko pomagajo pri kasnejšem iskanju zaposlitve in doseganju zastavljenih ciljev na sploh.«

Vir in kontakt za več informacij: DOS, 17. 1. 2014

(Skupno 11 obiskov, 1 današnjih obiskov)