Direktor Inštituta za vseživljenjsko učenje (UIL) pri Unescu, David Atchoarena, bralce uvodoma popelje skozi vsebino tokratne dvojne številke:

»Ob začetku novega leta želimo poudariti vrednost vseživljenjskega učenja, ki so jo izrazili člani Unescove globalne mreže učečih se mest ob mednarodnem dnevu izobraževanja ZN, in dosežke zaporniških knjižnic v latinskoameriških državah. Predstavljamo tudi vlogo Unescovega inštituta za vseživljenjsko učenje pri krepitvi izobraževalnega sistema v Slonokoščeni obali, krepitvi alternativnega in neformalnega izobraževanja v arabskih državah in še veliko več.«

Andragoški center Slovenije tokrat še posebej vabi k branju bloga z naslovom Mesta so ključna za spremembo smeri in preoblikovanje izobraževanja (Cities are Key to Changing Course and Transforming Education). Pandemija COVID-19, ki je povezana z eksistenčno grožnjo podnebne krize, je pospešila tudi neenakosti med ljudmi. Edina pot naprej je preoblikovanje naše prihodnosti. Pri tem imajo mesta pomembno vlogo, piše Stefania Giannini, pomočnica generalnega direktorja za izobraževanje pri Unescu. Spletni dnevnik je objavljen na URBANET-u, ki je zasnovan kot digitalni blog. Že od leta 2016 spodbuja mednarodni dialog o razvojnih dejavnostih po vsem svetu in izmenjuje strokovno znanje na področjih občinskega in lokalnega upravljanja, trajnostnega urbanega razvoja in decentralizacije.

Poleg omenjenega novičnik ponuja dostop do zanimivih zbirk podatkov, objavljenih na spletni strani UIL.

Vir in več informacij: ACS, 14. 2. 2022

(Skupno 18 obiskov, 1 današnjih obiskov)