Na spletni strani Oddelka za pedagogiko in andragogiko FF UL je objavljen e-zbornik Pedagoško andragoških dnevov 2012: Preverjanje in ocenjevanje znanja ter vrednotenje dosežkov v vzgoji in izobraževanju.

»Izbrana tematika je vedno znova aktualna, saj preverjanje in ocenjevanje znanja ter vrednotenje dosežkov predstavlja eno najzahtevnejših, odgovornih in občutljivih nalog v izobraževalnem sistemu. Pomembno vpliva tako na učence, dijake in odrasle udeležence izobraževanja, kot tudi na učitelje, izobraževalne institucije in družbo. Ob tem se zastavljajo številna vprašanja in vsaj na nekatera želimo skupaj z vami poiskati odgovore. Izhodiščno vprašanje je, kako notranje in zunanje ocenjevanje znanja ter vrednotenje dosežkov vplivajo na kakovost poučevanja, učenja in znanja, upoštevajoč tudi čustvene, motivacijske in vrednotne vidike. Odgovor nanj terja poglobljen razmislek o sistemskih, konceptualnih in izvedbenih rešitvah v našem sistemu izobraževanja. Smo z njimi zadovoljni? Kakšne spremembe si želimo?…«

E-zbornik PAD 2012

Vir: UL FF, 4. 4. 2012

(Skupno 20 obiskov, 1 današnjih obiskov)