Poslanci Evropskega parlamenta so sprejeli novo zakonodajo za avdiovizualne medijske storitve. Nova direktiva ponuja predloge za boljšo zaščito uporabnikov medijev, kar vključuje zmanjšanje izpostavljenosti oglaševanju nezdravih živil in pijač, zaščito mladoletnikov pred nasilnimi in škodljivimi vsebinami, strožja pravila glede sovražnega govora in terorističnih vsebin, omejitve količine oglaševanja itd. Oglasi ne bi smeli zavzeti več kot 20 % časa predvajanja vsebin med 6. in 18. uro ter med viškom gledanosti od 18. ure pa do polnoči. Glavni cilj direktive je zaščita državljanov, še posebno otrok, pred prekomernim oglaševanjem ter zaščita pred škodljivimi vsebinami.

Ta direktiva ne bi veljala le za tradicionalne izdajatelje televizijskih programov, temveč tudi za platforme, ki omogočajo predvajanje videoposnetkov na zahtevo, prenos v živo ali deljenje videoposnetkov. Preden nova direktiva stopi v veljavo, jo mora odobriti še Svet EU, po tem pa imajo države članice še 21 mesecev časa, da prenesejo nova pravila v nacionalno zakonodajo.

Vir: EPP Group, 2. 10. 2018 na SAFE-SI, 25. 10. 2018

(Skupno 227 obiskov, 1 današnjih obiskov)