Z Evropsko raziskavo o jezikovnih kompetencah (European Survey on Language Competences – ESLC 2011), ki je potekala februarja in marca 2011, so preverjali znanje učencev iz dveh tujih jezikov. V Sloveniji so bili v raziskavo vključeni učenci devetega razreda osnovne šole, preverjalo pa se je njihovo znanje angleščine in nemščine. V raziskavi so sodelovali tudi njihovi učitelji izbranega tujega jezika ter ravnatelji izbranih šol.

V raziskavi je sodelovalo je skupaj 16 držav oziroma regij: Anglija, vse tri jezikovne regije Belgije, Bolgarija, Estonija, Francija, Grčija, Hrvaška, Malta, Nizozemska, Poljska, Portugalska, Slovenija, Španija in Švedska.  

Rezultati kažejo, da slovenski učenci v povprečju dosegajo dobre rezultate v znanju tujih jezikov, vendar so med njimi izredno velike razlike. Pri slušnem razumevanju in pisnem sporočanju dosegajo nadpovprečne rezultate glede na učence iz 16 držav oziroma regij, ki so sodelovale v evropski raziskavi o jezikovnih kompetencah.

 

Vir: Evropska komisija, 21. 6. 2012

(Skupno 8 obiskov, 1 današnjih obiskov)