Generalni direktorat za izobraževanje in kulturo pri Evropski komisiji je objavila novo študijo z naslovom Developing the adult learning sector: Quality in the Adult Learning Sector.

Cilj študije je bil poiskati in analizirati obseg, vsebino in implementacijo različnih pristopov, standardov in drugih razvojnih usmeritev pri prizadevanjih za razvijanje kakovosti v sektorju izobraževanja odraslih. Raziskovalci iz Nizozemske (Panteia) so s pomočjo številnih evropskih strokovnjakov opravili analizo različnih pristopov in modelov za zagotavljanje kakovosti izobraževanja odraslih, ki jih uporabljajo različne evropske države. Študija je sestavljena iz končnega poročila (Final report), povzetka (Executive summary) ter prilog s podatki o posameznih evropskih državah in študijami primerov (ANNEX report).

V poročilu je med primeri dobre prakse predstavljen tudi slovenski model za samoevalvacijo Ponudimo odraslim kakovostno izobraževanje – POKI, ki ga je razvil Andragoški center Slovenije (glej ANNEX report, str. 135-146).

Vir: ACS, 18. 9. 2013

(Skupno 10 obiskov, 1 današnjih obiskov)