Konec 2010 se je zaključil mednarodni projekt ITEMS (Improving Teacher Education in Mathematics and Science). Partnerji v projektu so bili CEFIRE (Španija) – koordinator projekta, SLSS (Irska), Gymnasium Isernhagen (Nemčija), Gimnazija Poljane (Slovenija) in Evropsko Izobraževalno Omrežje (EUN).

Cilj projekta je bil ustvariti pogoje za izboljšanje (ali razvijanje) kompetenc učiteljev matematike in naravoslovja in posledično povečati zanimanje mladih za ti dve področji. Ideja, ki se skriva za tem, je pripraviti bogato učno okolje, kjer bodo učitelji dobili nove ideje za poučevanje, ki jih bodo preskusili tudi s svojimi učenci. Še zlasti velik izziv za izobraževanje pomeni virtualno učno okolje, ki postopno prihaja tudi v naše šole.

Module so razvili v virtualnem učnem okolju Moodle, ki se vedno bolj uveljavlja tudi v slovenskih šolah. Glavni gradniki modulov projekta ITEMS so animacije in simulacije, vgrajene v dejavnosti učnega okolja. Poglavja, ki so zajeta v modulih projekta, so:

  • Matematika: Uvod v geometrijo, Uvod v funkcije: Linearna funkcija
  • Naravoslovje: Astronomija: Zemlja v vesolju, Podnebne spremembe

Moduli so prevedeni v vse jezike držav partneric, slovenske si lahko ogledate na www.sl.itemspro.net/moodle/.

Učitelji, ki jih želijo spoznati bolj natančno, lahko to storijo v okviru seminarja e-šolstva: Spletna učilnica kot matematično učno okolje.

Vir: SIO, 7. 3. 2011

(Skupno 15 obiskov, 1 današnjih obiskov)