Ob konferenci z naslovom Za odrasle ustvarjamo nove priložnost, ki je bila 7. decembra kot zaključek projekta ESS Razvoj pismenosti ter ugotavljanje in priznavanje neformalnega znanja, je izšla monografija Obrazi pismenosti.

V strokovno-znanstveni publikaciji dobijo bralci na enem mestu ključne informacije o pismenosti ranljivih skupin v Sloveniji in EU, teoretične osnove in pregled dosedanjih prizadevanj, vpogled v razvoj področja pri nas ter usmeritve za prihodnost. Osrednja pozornost je namenjena trem ključnim pojmom: ključne kompetence – pismenost – ranljive skupine, pa tudi predstavitvi rezultatov evalvacije in iz nje izhajajočih sklepov za prakso. Povezuje dvanajst izvirnih prispevkov strokovnjakov, med njimi so pregled andragoških teorij in izhodišč pri delu z ranljivimi ciljnimi skupinami, spremenjene podobe mladosti in prehodov v odraslost, dejavniki izključenosti iz izobraževanja, metoda projektnega dela pri učenju ranljivih odraslih, pomen temeljnih zmožnosti in druge.

Vir: ACS, 12. 12. 2011

(Skupno 16 obiskov, 1 današnjih obiskov)