InfoNet Newsletter (prva številka) je nova oblika nekdanjega glasila InfoLetter, ki je izhajal  v organizaciji InfoNet Adult Education (InfoNet o izobraževanju odraslih). Po enoletnem premoru so konec leta 2012 ponovno začeli s svojimi dejavnostmi. Evropska komisija je namreč odobrila Grundtvig projekt Evropski InfoNet o izobraževanju odraslih III (European InfoNet Adult Education III), ki bo potekal od oktobra 2012 do septembra 2015. ACS sodeluje v projektu kot partner, in sicer v vlogi dopisnika. Kontaktna oseba za InfoNet v Sloveniji je Mateja Pečar iz Andragoškega centra Slovenije.

V decembru 2012 je ponovno zaživela spletna stran InfoNeta. Pod naslovom Učinki gospodarske krize so objavljeni članki iz Grčije, Portugalske, Velike Britanije in Irske. V njih avtorji – vsak na svoj način – predstavljajo učinke gospodarske krize v izobraževanju odraslih: medtem ko Carlos Ribeiro opisuje žalostno zgodbo o zaprtju sektorja priljubljenih ustanov za neformalno izobraževanje odraslih na Portugalskem, Haris Doukas upa, da “…lahko ta kriza postane priložnost za Grčijo, da izpelje temeljito in bolj sistematično reorganizacijo strokovnega sektorja in izboljša akreditacijski sistem formalnega, priložnostnega in neformalnega izobraževanja”. Ostali članki opisujejo trende oziroma razvoj na Norveškem, Cipru, Poljskem, v Sloveniji, na Danskem, v Litvi, Nemčiji, Italiji, na Nizozemskem in v Latviji.

Posebna ambicija InfoNeta je obveščanje o pomembnih vseevropskih razvojnih smernicah, vključno s pogovori in odločitvami, vezanimi na izobraževanje odraslih v Evropski uniji. Tako nam v rubriki Evropske politike v izobraževanju odraslih Aura Vuorenrinne predstavi razpravo o trenutnem postopku v EU, ki bo končno prinesel odločitev o prihodnosti Grundtvig programa pri podpori transnacionalnih projektov v izobraževanju odraslih, obiskov in seminarjev v Evropi. V ostalih člankih so predstavljene prednostne naloge v izobraževanju v času irskega predsedovanja EU, evropski dokumenti o politiki vseživljenjskega učenja, dogodki v Tednu vseživljenjskega učenja, program Erasmus za visokošolsko izobraževanje in nordijske politične smernice proti brezposelnosti in socialni izključenosti.

V rubriki Znanost namerava InfoNet v naslednjem obdobju temeljito nadgraditi pokritost področja znanosti in raziskav v izobraževanju odraslih. V prvi številki dr. Maurice de Greef pojasnjuje rezultate nizozemskega raziskovalnega projekta o vplivu digitalnega učenja na različne ciljne skupine, vključno z udeleženci z učnimi težavami.

S to številko uvajajo tudi novost.  InfoNet bo občasno objavljal članke o politikah in praksah na področju izobraževanja odraslih, ki se odvijajo izven Evrope. Pred kratkim je Gisela Waschek objavila članek o sredstvih za usposabljanje v Ugandi, Katarina Popović pa je intervjuvala mlado Afganistanko, ki ji ne manjka motivacije za učenje.

Vir: ACS, 11. 2. 2013

(Skupno 7 obiskov, 1 današnjih obiskov)