Izšla je študija z naslovom Confronting the shadow education system: what government policies for what private tutoring? izpod peresa avtorja Marka Braya, direktorja UNESCOvega mednarodnega inštituta za izobraževalno planiranje v Parizu (IIEP).

Knjiga je nadaljevanje študije The shadow education system: private tutoring and its implications for planners, ki se je skozi tiskarske stroje pognala leta 1999.

Bray se v knjigi posveča globalni rasti dejavnosti zasebnega poučevanja oz. inštrukcij. Gre za dejavnost, ki se odvija v senci izobraževalnega sistema, se iz njega tudi hrani in z njim interferira.

»Zasebno poučevanje je lahko pozitivna stvar. Lahko šibkejšim učencem pomaga, da nadoknadijo zamujeno in uspešnejšim, da dosegajo še višje cilje,« pravi Bray v intervjuju na UNESCovi spletni strani. “Učenci se lahko včasih učijo bolje že zato ker so sami izbrali svojega učitelja in ker sami ali njihove družine zanj plačujejo. Pomaga pri graditvi človeškega kapitala in spodbuja gospodarsko rast.“

Toda inštrukcije lahko predstavljajo velik izdatek za gospodinjstva, ki si prizadevajo, da bi njihovi otroci dosegali uspehe na izpitih in ujeli ponujene priložnosti. Kadar bogatejši sloji investirajo v inštrukcije so tako revnejši prisiljeni, da jim sledijo.

V najboljšem primeru se lahko iz dejavnosti rodi ploden odnos med učencem in učiteljem. V najslabših primerih pa se lahko zaredi korupcija, pri kateri učitelji pri svojem rednem delu ne izvajajo kurikula v celoti, da lahko svojo “popolno storitev” prodajajo svojim učencem v popoldanskem času.

Več>> Intervju meseca z Markom Brayem na spletni strani UNESCO
Več >> Confronting the shadow education system: what government policies for what private tutoring?


Več>> International Institute for Educational Planning

(Skupno 19 obiskov, 1 današnjih obiskov)