Andragoški center Slovenije predstavlja poročilo, ki je izšlo (junij 2020) in je pa v razmerah, ki jih narekuje pandemija novega koronavirusa, še vedno (ali še bolj) aktualno.

Kriza zaradi koronavirusne bolezni je razkrila neenakosti in ranljivosti, vendar je izpostavila tudi izjemno človeško iznajdljivost in potencial. Danes sprejete odločitve v tej zdravstveni situaciji bodo imele dolgoročne posledice za prihodnost izobraževanja. Oblikovalci politik, učitelji/vzgojitelji in skupnosti morajo danes sprejeti pomembne odločitve, ki temeljijo na skupnih načelih in viziji zaželene kolektivne prihodnosti.

Poročilo z naslovom Education in a post-COVID world: Nine ideas for public action so pripravili člani  Mednarodne komisije za prihodnost izobraževanja.  Komisija, ki jo je leta 2019 ustanovil Unesco, sestavljajo pa jo vodilni misleci iz akademskega sveta, iz znanosti, gospodarstva in šolstva ter predstavniki različnih vlad, gradi na pomembnih spoznanjih ob svetovni zdravstveni krizi. Predlaga ukrepe, ki jih je mogoče sprejeti danes za napredek v prihodnosti.

Vir in več informacij: ACS, 8. 3. 2021

(Skupno 43 obiskov, 1 današnjih obiskov)