Mesečni novičnik ALADIN, ki ga pripravlja Inštitut za vseživljenjsko učenje pri UNESCO, v pregled in branje ponuja številne pomembne publikacije, ki zaokrožajo leto 2021.

OECD je izdala Pregled izobraževalnih politik s podnaslovom Oblikovanje odzivnega in odpornega izobraževanja v spreminjajočem se svetu. Povzetek stanja v Sloveniji (ne vključuje izobraževanja odraslih) je na strani 230.

Poročilo UNESCO o prihodnosti izobraževanja z naslovom Reimagining our futures together: a new social contract for education temelji na zahtevi po novi družbeni pogodbi za izobraževanje. K sodelovanju je povabljenih več kot milijon ljudi, predstavnikov različnih organizacij, politik in posameznikov. Prinaša vizije, načela in predloge za načrtovanje dela v izobraževanju.

UNESCO je objavil tudi obsežno publikacijo o vključujočem vseživljenjskem učenju v mestih s poudarkom na ranljivih skupinah.

Kaj je Bildung? S tem izrazom se vse pogosteje srečujemo v izobraževanju odraslih. Združenje EAEA je objavilo prvo publikacijo o istoimenskem projektu.

Za izobraževanje odraslih sta zanimivi še dve objavljeni publikaciji: Priročnik za učenje pismenosti mladih in odraslih na daljavo oziroma v odprtem izobraževanju ter zapis Mednarodne organizacije dela (ILO) o financiranju in spodbudah za razvoj spretnosti.

Vir in več informacij: ACS, 14. 1. 2022

(Skupno 19 obiskov, 1 današnjih obiskov)