Mesta so gonilna sila razvoja. Raziskave so pokazale, da so prebivalci, ki neprestano pridobivajo nove spretnosti in znanja širokega spektra, bolje pripravljeni na spremembe iz okolice. Učeča se mesta prepoznajo vlogo vseživljenjskega učenja, so v koraku s časom ter spodbujajo razvoj inovativnih strategij učenja in načinov za spodbujanje trajnostnega razvoja. Da bi poudarili nekatere od teh pristopov, je Unescov inštitut za vseživljenjsko učenje – UIL objavil že drugi zvezek študije primerov z naslovom Unlocking the Potential of Urban Communities. Volume II. Case Studies of Sixteen Learning Cities (.pdf, en)

V publikaciji je predstavljenih šestnajst letošnjih prejemnikov nagrad UNESCO Learning City Award 2017 (en), ki so bile podeljene septembra na 3. mednarodni konferenci o učečih se mestih (3rd International Conference on Learning Cities – ICLC) v Corku na Irskem. 

Vabijo vas, da si ogledate še prvi zvezek publikacije Izkoriščanje potenciala mestnih skupnosti Unlocking the Potential of Urban Communities Case Studies of Twelve Learning Cities (.pdf, en).

Vir: ACS, 27. 9. 2017

(Skupno 24 obiskov, 1 današnjih obiskov)