Vabiljeni k branju prve številke glasila InfoNet Newsletter v letu 2014. Na prenovljenem evropskem portalu InfoNet o izobraževanju odraslih so v ospredju naslednji članki, med katerimi najdete tudi prispevke sodelavk ACS:

  • prvega z naslovom Ali nam lahko računalniške igre pomagajo oblikovati bolj privlačno nadaljnje izobraževanje? (Can gamification help us to create a more engaging further education?) je napisal Oliver Simko. V njem razmišlja o pojavu računalniških iger in kako navdušenje računalniških igralcev prenesti v izobraževanje;
  • sledi članek z naslovom Delovanje v smeri raznolikosti v klubskih dejavnostih (Working towards diversity in club activities) avtorice Hetty Rooth, ki se nanaša na rezultate ankete v največjem švedskem mladinskem združenju, ki je bilo udeleženo v obsežnem projektu o raznolikosti;
  • naslov tretjega izpostavljenega članka izpod peresa Dorien Brosens, Liesbeth De Donder in drugih se glasi Zaporniki se učijo za prihodnost (Prisoners learn for the future). Zaporniki v belgijski Flandriji imajo pravico do sodelovanja v vzgojnih programih vseživljenjskega učenja. Ta članek govori o raziskovanju stopnje udeležbe in motivacije ter ovirah pri sodelovanju v učnih dejavnostih;
  • Jerca Rupert piše o starejših prostovoljcih, ki svoje znanje in izkušnje delijo s svetovalci in motivirajo posebne ciljne skupine za vseživljenjsko učenje v sedmih od štirinajstih svetovalnih središč za izobraževanje odraslih (ISIO) v Sloveniji (Volunteers: added value to counselling in adult education);
  • o novembrskem letnem srečanju slovenskih izobraževalcev odraslih z naslovom Analiza dosežkov in načrti za prihodnost (Stock-taking and future oriented) je članek napisala mag. Zvonka Pangerc Pahernik;
  • v članku z naslovom Boleči spomini so se spremenili v nekaj lepega (Painful memories turned into something beautiful), katerega avtorici sta sodelavka ACS, Natalija Žalec, in direktorica LU Radovljica, Mateja Rozman Amon, je predstavljen način projektnega dela v programu Projektno učenje za mlajše odrasle – PUM, kjer ranljiva skupina mlajših odraslih ustvari kratki igrano-dokumentarni film z naslovom Hočem živeti.

Vir: ACS, 7. 3. 2014

(Skupno 18 obiskov, 1 današnjih obiskov)