Skupina akademikov na Inštitutu za izobraževalno tehnologijo na Odprti univerzi je v sodelovanju z raziskovalci iz laboratorija za učne znanosti na Nacionalnem inštitutu za izobraževanje v Singapurju pripravila poročilo z naslovom Inovativna pedagogika 2016 : Raziskovanje novih oblik poučevanja, učenja in ocenjevanja, za usmerjanje vzgojiteljev in oblikovalcev politik (Innovating Pedagogy 2016 : Exploring new forms of teaching, learning and assessment, to guide educators and policy makers).

To peto poročilo, ki je izšlo v zbirki  Innovation Report predlaga deset inovacij, ki so se že razširile, vendar še niso imele velikega vpliva na izobraževanje:

  1. učenje prek socialnih medijev (learning through social media),
  2. produktivna napaka (productive failure),
  3. učenje z razlago drugim (teachback),
  4. načrtovanje razmišljanja (design thinking),
  5. učenje, ki ga omogoča dostop do dragocenih virov znanja in mnenj množice (learning from the crowd),
  6. učenje z uporabo video iger (learning through video games),
  7. formativna analitika (formative analytics),
  8. učenje za prihodnost (learning for the future),
  9. fleksibilno in tekoče gibanje med jeziki (translanguaging),
  10. veriženja blokov za učenje (blockchain for learning).

Poročila o inovativni pedagogiki so namenjena učiteljem, oblikovalcem politik, akademikom in vsem, ki se zanimajo za to, kako se lahko izobraževanje spremeni v naslednjih desetih letih.

Vir: ACS, 14. 7. 2017

(Skupno 10 obiskov, 1 današnjih obiskov)