Na spletišču OECD je dne 8. 10. 2015 objavljena povezava na objavo v OECDILibrary novega poročila v seriji Education indicators in focus o tem, kako razlike v socialnem in kulturnem ozadju vplivajo na nadaljevanje izobraževalne poti in dokončanju visokošolskega študija. (.pdf)

Raven izobrazbe staršev je še vedno pomemben dejavnik, ki vpliva na najvišjo raven izobrazbe, ki jo dosežejo njihovi otroci: osebe 4,5-krat verjetneje nadaljujejo izobraževanje, če ima eden od staršev visokošolsko izobrazbo, kot osebe, katerih starši nimajo niti srednješolske izobrazbe. Neenakosti v visokem šolstvu so v veliki meri posledica predhodne izobraževalne poti. Srednješolski dijaki z ozadji različnih prikrajšanosti manj verjetneje dosežejo dobre rezultate pri preverjanju znanja PISA, manj verjetneje dokončajo srednjo šolo in manj verjetneje želijo nadaljevati izobraževalno pot. Vseeno pa ostajajo visokošolske institucije pomembni akterji zmanjševanja neenakosti. Politike morajo spodbujati boljši dostop do visokega šolska za študente z ozadji prikrajšanosti ter podpirati takšne študente, da postanejo uspešnejši na tej ravni izobraževanja.

(Skupno 12 obiskov, 1 današnjih obiskov)