Center za izobraževalne politike na pedagoški fakulteti praške univerze je objavil študijo z naslovom “Who is more equal? Access to tertiary education in Europe.”

Za okus si oglejte izseček iz izsledkov študije, ki ponazarja uvrstitev držav v različne tipe visokošolskih sistemov glede na dostopnost v različnih časovnih obdobjih. Glede na spodaj zarisano lahko razberemo, da je Slovenija od elitističnega sistema v 80-ih letih prek masovnega modela v devetdesetih dosegla stopnjo univerzalno dostopnega visokega šolstva. Participacija v visokem šolstvu narašča, kot tudi delež diplomantov. Trend povečevanja dostopnosti je razbrati tudi za evropsko povprečje. Kljub temu je Slovenija še vedno pod evropskim povprečjem po deležu diplomantov v relevantni starostni kohorti pa je zapisano v dodatku k študiji za Slovenijo.

Slika 1: Rezultati študije:

razvoj_tipov_terciarnega_izobraevanja_glede_na_dostopnost

 

 

Slika 2: Dodatek k študiji za Slovenijo

razvoj_tipov_terciarnega_izobraevanja_glede_na_dostopnost_ANNEX_SLO

 

Več>>študija v celoti Who is more equal? Access to tertiary education in Europe.

UNESCO- CEPES

(Skupno 11 obiskov, 1 današnjih obiskov)