V okviru projekta E-šolska torba je potekalo tudi preverjanje znanja. Preverjali so na vsaki šoli v dveh oddelkih istega letnika. Ob prvem preverjanju so se učenci enega oddelka učili ob tablicah ali računalnikih iz e-učbenika, učenci drugega oddelka ob običajnih, papirnatih učbenikih. Naslednji teden so vloge zamenjali in so se v drugem oddelku učili ob računalnikih in tablicah, v prvem pa ob papirnatih učbenikih. Učenci so ob koncu ure dobili enake naloge in jih reševali.

Vprašanja so bila zastavljena tako, da so poskušala ugotoviti, katero znanje je bilo bolje usvojeno ob računalniku in katero ob papirju. Ker so naslednji teden vloge zamenjali, so se učenci lahko samovrednotili: katerim bolj ustreza e- in katerim klasično učenje. Skupaj z učitelji pa so lahko ocenili, kako se e-učenje razlikuje od klasičnega.

Prve ugotovitve in razlage statističnih rezultatov na vseslovenski ravni bodo na voljo pred poletjem.

 

Vir: SIO, 8. 5. 2015

(Skupno 18 obiskov, 1 današnjih obiskov)