V Ljubljani med 27. junijem in 1. julijem 2011 poteka delovni sestanek o mednarodni raziskavi računalniške in informacijske pismenosti ICILS 2013, v organizaciji Pedagoškega inštituta, Zavoda RS za šolstvo in Ministrstva za šolstvo in šport.

Raziskava poteka pod okriljem IEA, Mednarodne zveze za evalvacijo izobraževalnih dosežkov, vodijo pa jo priznani strokovnjaki avstralskega sveta za raziskovanje v izobraževanju ACER, dr. John Ainley, dr. Wolfram Schultz in Julian Fraillon.

V njej bodo sodelovali učenci in učenke 8. razreda, raziskava pa bo ugotavljala, kako dobro učenci poznajo in uporabljajo računalniško tehnologijo ter kako rokujejo z nformacijami, pridobljenimi, obdelovanimi ter posredovanimi preko računalnika in interneta. Raziskava se bo ukvarjala tudi z razmerami v šolah, ki vplivajo na uporabo IKT (informacijsko komunikacijske tehnologije), usposobljenostjo in pripravljenostjo učiteljev, dejanskim poukom ter različnimi drugimi dejavniki, ki preko šole, doma in širše skupnosti, vplivajo na učinkovito rabo IKT.

Zaenkrat je v raziskavo, ki se bo na šolah s predraziskavo začela odvijati spomladi 2012 (glavni zajem pa bo leta 2013), vključenih 21 držav (Nemčija, Kanada, Čile, Hrvaška, Ciper, Češka, Danska, Hong Kong, Izrael, Italija, Litva, Nizozemska, Norveška, Poljska, Slovaška, Slovenija, Španija, Švica, Tajska, Turčija, Rusija). Za evropske države del stroškov participacije krije Evropska Komisija. V Sloveniji ICILS po naročilu Ministrstva za šolstvo in šport izvaja Pedagoški inštitut.

Za vse nadaljnje informacije v zvezi z raziskavo ICILS so vam na voljo nacionalni koordinatorki ICILS Marjeta Doupona Horvat (marjeta.doupona(at)pei.si) in Barbara Neža Brečko (barbara.brecko(at)pei.si) ter direktorica Pedagoškega inštituta Mojca Štraus (mojca.straus(at)pei.si).

Vir: MŠŠ, 1. 7. 2011

(Skupno 50 obiskov, 1 današnjih obiskov)