Jesenska številka evropske  spletne  revije o vseživljenjskem učenju in izobraževanju odraslih – Elm Magazine (European Lifelong Learning Magazine) poskuša odgovoriti na vprašanje, ali bi bilo treba v izobraževanju odraslih vzpostaviti več dialoga med raziskavami in prakso?

V uvodniku z naslovom Novinarstvo mora biti graditelj mostov urednica Heini Huhtinen razkriva razloge, ki so jih gnali k ustvarjanju te tematske številke. »Prvič,« je zapisala, »javna razprava o pomenu raziskovanja se zdi trenutno precej razgreta … Po drugi strani pa se je smiselno vprašati, kako bi lahko raziskave naredili bolj dostopne in vidne v vsakdanjem življenju in praksi.«

Tuomas MacGilleon v članku z naslovom Prenos raziskav v prakso: izzivi in priložnosti v izobraževanju odraslih piše, da je raziskovanje ključnega pomena za razvoj. »Omogoča nam, da sledimo spreminjajočemu se svetu, uvaja nas v nove ideje ter zagotavlja znanje in sredstva za prilagoditev načinov razmišljanja in delovanja. Preprosto povedano: brez raziskav ni napredka.« V tem članku dva nordijska strokovnjaka – Andres Fejes in Antra Carlsen – delita svoja spoznanja o tem, kako bi lahko še izboljšali raziskave v izobraževanju odraslih in njihovo uporabo.

V eseju Trajnostni prenos znanja zahteva nove načine sodelovanja Peter Brandt piše, da se mora dialog med raziskavami in prakso v izobraževanju odraslih začeti z upoštevanjem temeljnih razlik med obema sistemoma.

Naj omenimo še enega od desetih člankov tokratne številke: Bjarneja Wahlgrena je radovednost pripeljala do dela na stičišču dveh svetov. Heini Huhtinen nam predstavlja Bjarneja Wahlgrena, za katerega je bila naravna izbira, da je ena poklicna pot v izobraževalni praksi, druga pa v akademski sferi. Po njegovem mnenju je nujno treba več pozornosti nameniti prenosu učenja.

Vir in več informacij: ACS, 5. 11. 2021

(Skupno 29 obiskov, 1 današnjih obiskov)