So slovenski učenci preobremenjeni? Je naša šola prezahtevna?

Vprašanja, na katera smo z raziskavo o obremenjenosti šestošolk in šestošolcev ter osmošolk in osmošolcev, ki so jo pripravili na Zavodu RS za šolstvo, dobili konkretne odgovore in ne le mnenj, je na novinarski konferenci izpostavil minister za izobraževanje, znanost in šport dr. Jernej Pikalo.

Na novinarski konferenci, v torek, 21. maja 2019, so poleg ministra dr. Pikala sodelovali še direktor Zavoda RS za šolstvo dr. Vinko Logaj in strokovnjaka zavoda za kakovost in razvoj dr. Tanja Rupnik Vec in dr. Branko Slivar, ki sta avtorja raziskave “Doživljanje in znaki stresa pri učenkah in učencih v 6. in 8. razredu osnovne šole.” Avtorja raziskave sta izpostavila, da rezultati raziskave povedo, da je slovenska šola dobra in da otroci s šolo niso preveč obremenjeni.

Minister dr. Pikalo je uvodoma dejal, da smo z raziskavo dobili dobro znanstveno in strokovno raziskavo o stresu in obremenjenostih, ki jih čutijo učenke in učenci. “Gre za konkretne odgovore in ne le za mnenja, ki nam bodo lahko služili pri pripravi novega strateškega dokumenta na področju izobraževanja ter pri oblikovanju prihodnjih politik,” je še dejal minister Pikalo. “Učitelje bomo z rezultati raziskave seznanili, imajo pa že sedaj možnost, da brez zakonskih ali drugih sprememb spremenijo svoje delo, da pridemo do tistega, kar sta raziskovalca iz zavoda poimenovala kot ‘optimalni stres’,” je še dejal minister ter zaključil, da večje spremembe sistema terjajo več časa in so dolgoročne.

Vir in celotni prispevek: MIZŠ, 21. 5. 2019

(Skupno 42 obiskov, 1 današnjih obiskov)